Skip to main content

Otrzymaj darmową wycenę Twojego projektu już teraz! Napisz do nas arrow

#beauty#medycyna

Zobacz jak pomogliśmy
marce MyBestPharm

Mybestpharm

Opis projektu:

MyBestPharm to jeden z największych polskich e-commerce z suplementami diety. W ramach naszej współpracy zbudowaliśmy nowy sklep internetowy, wdrażając projekt UX/UI dostarczony przez Klienta. Ze względu na zdefiniowane potrzeby Klienta wdrożyliśmy szereg integracji i automatyzacji, które zapewniają skuteczne przeprowadzanie strategii sprzedażowych i optymalizację czasu pracy zespołu. 

Od momentu uruchomienia, zapewniamy stałą opiekę techniczną oraz rozwój sklepu, dbając o jego optymalizację, stabilność oraz bieżące aktualizacje, aby sprostać rosnącym potrzebom rynku e-commerce i Klientów MyBestPharm.

Z jakim problemem zgłosił się do nas Klient?

Poprzedni sklep Klienta nie był w stanie obsłużyć dużych plików odwiedzających i nie dostarczał niezbędnych rozwiązań do realizacji strategii sprzedaży. Nowy sklep, oprócz rebrandingu, miał również pozwolić na sprzedaż subskrypcyjną i pakietową, organizacje zaawansowanych promocji oraz przeprowadzenie pobocznych działań marketingowych. Co więcej, serwis miał być gotowy na poszerzenie sprzedaży o rynki zagraniczne i obce waluty.

Nasze działania krok po kroku:

Analiza UX/UI

Szczegółowa analiza projektu UX/UI

Warsztaty z Klientem oraz UX/UI designerami w celu analizy projektu pod kątem wdrożenia.

Implementacja techniczna

Implementacja techniczna

Praca zespołu programistów nad zaprogramowaniem sklepu zgodnie z wymaganiami funkcjonalnymi i specyfikacją.

Migracje danych i integracje zewnętrzne

Migracje danych i integracje zewnętrzne

Połączyliśmy sklep z zewnętrznymi systemami, takimi jak płatności, czy logistyka. Zsynchronizowaliśmy dane z bazy poprzedniego sklepu.

Testy i szkolenia

Testy i szkolenia

Przetestowaliśmy sklep i wszystkie jego funkcjonalności, a następnie kompleksowo przeszkoliliśmy Klienta

Wdrożenie na środowisku produkcyjnym

Wdrożenie na środowisku produkcyjnym

Uruchomiliśmy gotowy do działania sklep na docelowej infrastrukturze

Publikacja na rynkach zagranicznych (EN/IT)

Stała opieka i rozwój

Zapewnienie stałej opieki technicznej, dbając o bieżące utrzymanie sklepu, aktualizacje i optymalizacje.

Jakie funkcjonalności dostarczyliśmy?

Płatności online w wielu walutach Sprzedaż subskrypcyjna
Program studencki z weryfikacją tożsamości Pakiety produktów
Automatyczne tłumaczenia sklepu z wykorzystaniem AI Obsługa wielu walut
Moduł kart podarunkowych Płatności online (BLIK, PayPo,karty)
Wycena online zakupów hurtowych Integracja z magazynem i księgowością
Rozbudowany system filtrowania i cross-sellingu Synchronizacja z SalesManago

Wykorzystane technologie

Woocommerce WooCommerce & WooCommerce Subscriptions
Przelewy24
Wordpress WordPress
Sass SaSS

Jaki efekty osiągneliśmy?

Rozpoczęcie sprzedaży subskrypcyjnej, pakietowej oraz zagranicznej w walutach obcych.
100% dostępności strony Znaczna poprawa stabilności sklepu podczas największych pików
Dostarczenie niezbędnych narzędzi dla zaawansowanych działań marketingowych i promocyjnych

Jak projekt
ocenia nasz Klient?

Marcin Morga

Marketing Director MyBestPharm

“Firma Weblo stworzyła nasz sklep internetowy, wdrażając wiele zaawansowanych mechanizmów, które usprawniły jego działanie i zwiększyły funkcjonalność. Sklep działa teraz sprawnie, co pozwala nam realizować kolejne cele sprzedażowe, a kwestie IT przestały być przeszkodą. Oprócz stałej obsługi, zespół Weblo aktywnie pracuje nad ciągłym rozwojem sklepu. Reagują na nasze potrzeby szybko, a wdrożenia nowych rozwiązań przebiegają sprawnie i bezproblemowo. Komunikacja z zespołem jest sprawna i konstruktywna, co czyni naszą współpracę bardzo efektywną.”

DARMOWA
WYCENA W 24 H

Z nami masz w standardzie:

  • kompleksowe wdrożenie od A do Z,
  • wsparcie dedykowanego opiekuna,
  • roczna gwarancja techniczna